♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 3 september 2007

Av ♥ Monica ♥ - 3 september 2007 21:18

Denna dagen har varit solig och fin. Jag har tvättat och hängt ut och det har varit bra torkväder. Jag har tillbringat mycket tid vid datorn och även provat webbkameran, men det var ingen som ville "prata" med mej så jag fick sitta och glo på mej själv. Jag får väl kanske gå in på MSN:en och kolla igen innan jag kryper i säng. Jag har även cyklat och hämtat Thomas post för han är i Norrland och jagar älg och det är dumt att posten ligger i lådan när han inte är hemma. Hyresgästen har ju flyttat in i sitt nyinköpta hus , annars har han alltid skött posten när Thomas varit borta. Jag har inte hört något från Valunda idag, men det är säkert prima liv där borta. Nu säjer jag god natt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards