♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 4 september 2007

Av ♥ Monica ♥ - 4 september 2007 18:28

Sätter in en bild på barnbarnet Michaela också......

Av ♥ Monica ♥ - 4 september 2007 18:09

Klockan halv nio ringde sonen och talade om att han hade skjutit en älgtjur däruppe i Norrland.

När jag hade slutat jobbet gick jag ett ärende till apoteket åt mamma och sen styrde jag stegen till Landhs konditori och drack en mugg te och åt en baguette med skagenröra........mums. När jag kom hem gjorde jag i ordning oriflamekatalogerna som jag ska lämna till mina kunder, dom flesta skickar jag med posten denna gången.Sen laddade jag tvättmaskinen med lite arbetsbyxor till Rickard och Göran men jag hängde inte ut tvätten idag för det har småregnat lite ibland och då blir ju tvätten sköljd en gång extra och det kan kvitta tycker jag. Jag gjorde köttfärslimpa till middag och det blev så pass mycket över så det blir middag till Göran på torsdag när jag åker till Adelövs marknad och där är jag från morgon till kväll. Hoppas på fint väder!

Ikväll börjar "Idol" på tv 4 och trots min ålder tycker jag det är kul att titta på det programmet så klockan åtta kommer fru karlsson att sitta framför tv:n som omväxling....det brukar ju vara datorn som gäller annars.

Bilden på Michaela skulle väl egentligen vara under rubriken..men alla barn i början.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards