♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 5 september 2007

Av ♥ Monica ♥ - 5 september 2007 21:14

Nu är snart onsdagen förbi och det har varit en solig och riktigt varm dag. Jag har suttit på altan och läst och jag blev så sömnig så jag tog en liten tupplur också i min baden-baden stol. Jag har inte gjort något särskilt annars mer än de vanliga sysslorna som består av matlagning naturligtvis. Idag blev det fisksoppa, riktigt gott som omväxling. Har tagit receptet från fritt flyt....prenumererar på omega3 kapslar.

Ikväll har Thomas och hans jaktkompisar kommit hem från älgjakten. Han ringde och pratade lite. Han var ganska trött efter den långa resan så han skulle lägga sej tidigt, han är ju ledig från jobbet i morgon också så han kan ta en riktigt lång sovmorgon om han vill.Rickard har hämtat Mia nu ikväll, men hon ska inte följa med på marknaden i morgon så det blir jag och min svåger och svägerska som åker. Dom hämtar mej vid tåget i morgon bitti. Nu är det snart dags att sova så jag säjer ......god natt!


Sätter in en bild också som jag tog häromdan. Jag satt vid datorn och tittade ut genom fönstret och fick se hur vacker himlen var så jag tog min digitalkamera och gick ut på trappan och tog detta kortet.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards