♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 9 september 2007

Av ♥ Monica ♥ - 9 september 2007 21:11

Idag sänder jag en tanke till min kära svärmor som var född detta datumet. Hon är borta sen drygt 3 år, men man tänker på henne ibland och känner saknaden efter henne.

Thomas var här på förmiddagen och gjorde i ordning sitt älghorn och Göran hjälpte honom med det. Jag tog kort som jag ska sätta in här, men tyvärr kan jag inte göra det idag för jag håller på att ladda upp batterierna till kameran och jag hann inte tanka över några kort innan.

I eftermiddag har vi varit i Valunda. Micke ringde på förmiddagen och undrade om vi ville komma på kaffe. Lille Emil hade ändrat sej på bara en vecka och jag tog kort på honom också som jag ska sätta in här. Vädret har varit fint idag med sol och inget regn på hela dagen. Med andra ord en fin höstdag. Nu är det söndagskväll och jag har gjort de vanliga förberedelserna för morgondagen, och nu är det bara sängen som väntar!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards