♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 13 september 2007

Av ♥ Monica ♥ - 13 september 2007 21:09

Idag har det varit en underbar dag med sol från en klarblå himmel.Jag har inte gjort så mycket nytta......suttit på altan och njutit.


I eftermiddag har jag varit med min man som har gjort en ny tatuering....en jättefin älgtjur.Det är inte omöjligt att jag gör någon fin tatuering någon gång, men är lite feg, men skulle gärna vilja ha en groda eller en katt i så fall.


Som vanligt har jag tittat på idol nu ikväll och visst finns det talanger, ska bli kul att följa programmet tills årets idol är framröstad. Snart dax för sängen och karlavagnen....undrar vad det är för något ämne ikväll. Igår var ämnet fritt och det var en dam från skåne som ringde till programmet och var upprörd över "idol" och tyckte så synd om ungdomarna och  att dom blir förnedrade, men jag för min del anser att dom är medvetna om vad dom ger sej in på och går dom då inte vidare får dom väl vara så snälla att inse att dom inte sjunger så bra som dom själva tror......den som sej i leken ger får leken tåla säjer ju talesättet.

God natt!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards