♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 16 september 2007

Av ♥ Monica ♥ - 16 september 2007 21:32

Dags att plita ner några rader igen......det är ju kväll och snart läggdags.


Denna söndag har bjudit på småregnande hela dagen och senare i eftermiddag började det blåsa igen...riktig höststorm skulle man kunna säja.


På förmiddagen bar det av till staden  vid vättern för diverse inköp, därefter åt vi en god middag på A6. För min del blev det helstekt fläskfilé med skivad potatis och champinjonsås.....jättegott, och lite sallad och en loka med hallonsmak.


Jag har även spelat bingolotto och någon vinst blev det inte denna gången heller. Däremot hade en tjej som bott här förut men bor i Mullsjö nu en otrolig tur....hon kom fram och fick färgfemman och vann EN MILJON. Hon var nästan mållös och vem hade inte blivit det. Hon bor granne med min svåger och svägerska så det kanske blev lite festligheter där på gatan ikväll.


Nu säjer jag som vanligt... GOD NATT!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards