♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 18 september 2007

Av ♥ Monica ♥ - 18 september 2007 22:03

Denna tisdagen har varit väldigt regnig.

Jag fick ett mail från Kent i Cedrix orkester idag där han skrev att deras cd skiva som dom spelat in är klar nu och att jag kunde titta in till dom. Jag har köpt de andra två skivorna som dom har spelat in och det är med stor förväntan som jag kommer att lyssna på den nya skivan nu. Jag vet inte vilka låtar dom har med så det blir kul att kolla det.Jag återkommer till det när jag har varit hos kent & Maria. Det är ganska ofta som deras låtar önskas på DBD och dom sjunger så bra. Kul att ha dom boende här i vårt lilla samhälle och Maria säjer att det är det bästa stället hon någonsin bott på......dom är bra reklam för oss som bor här.

Idag har jag bytt gardiner i 3 av rummen så nu får dom hänga uppe till jul.....och där är vi väl fortare än vi anar så som tiden springer iväg.

Som vanligt har jag tittat på idol och nu börjar slutaudition(kanske felstavat) i morgon. Jag tittade på "kristallen" i tv3 efter idol och det var intressant...."i en annan del av Köping" vann två priser bland annat.

Om en timme kommer sonen hem från jobbet.... och nu tror jag att det är läggdags för mej.....men jag har sovmorgon för vi har arbetsplatsträff i morgon eftermiddag och då jobbar jag inte på morgonen så jag kan  sova ett par timmar extra.....skönt!

GOD NATT!



Av ♥ Monica ♥ - 18 september 2007 18:31

Jag bjuder på lite kaffe  medan du väntar .......återkommer senare!

Ta gärna en kopp till innan du går!

Av ♥ Monica ♥ - 18 september 2007 12:31

Börjar med att sätta in denna bilden.....tycker Långben är så finurlig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards