♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 19 september 2007

Av ♥ Monica ♥ - 19 september 2007 21:35

Idag hade jag sovmorgon eftersom jag inte skulle jobba på morgonen....det har varit arbetsplatsträff i eftermiddag så jag skulle inte vara på jobbet förrän kvart i tre.Jag lagade middag medans Rickard var hos frissan och klippte sej och idag har vi ätit köttfärskaka,kokt potatis och kokt blomkål. Jag åkte med Rickard och gick av innan hans jobb och tog en promenad till apoteket och pressbyrån innan jag gick till jobbet.Vi hade ett trevligt möte där vi även drack kaffe.....kan ju inte redogöra för vad som avhandlades eftersom det är på posten jag jobbar och vi har ju som bekant tystnadsplikt.Jag åkte tåget hem klockan 17:00 och som tur var hade jag paraplyet med mej för naturligtvis regnade det när jag gick hem.Jag blev en aning blöt om fötterna eftersom jag hade tygskor på mej.......kanske dags att byta till andra mer lämpliga skor nu när det är höst.

Ikväll har jag som vanligt sett på idol och nu är det sängen och "karlavagnen" som väntar....tror bestämt att ämnet ikväll är "vad är det värsta du har ätit" kan bli intressant kanske.

GOD NATT!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards