♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 21 september 2007

Av ♥ Monica ♥ - 21 september 2007 21:16

Åter är en arbetsvecka slut, tiden springer iväg.

Vi har varit ute på en liten tripp till staden i eftermiddag, var bland annat i affären där slaktarn heter "von Lidl" hahaha.Innan vi åkte hem besökte vi drive in på mac Donald´s där gubben min köpte 3 cheeseburgare och jag köpte mej en drottningpaj...mums, fast jag har en förmåga att söla ner mej när jag äter denna paj, upptäckte att jag hade fått kletig sylt i fickan (av alla ställen )på min fleecejacka, värre var det en gång när det var mörkt ute och jag mumsade i mej en äppelpaj från Mac Donald´s och hade klet på hela jackan när jag kom hem....bara att slänga i tvätten.


Från det ena till det andra så läste jag i tidningen idag att en överläkare på kärnsjukhuset i Skövde varnar för att pierca sej i öronbrosket(längst upp på örat) därför att det kan bli väldiga besvär med infektion och skit. Det var en tjej som hade gjort detta för en månad sen och hon går med dräneringsrör i örat fortfarande...hon fick så ont efter att hon gjort detta så hon blev inlagd på kss, det var bild på henne i tidningen och hon varnade också för det och hon ångrade djupt att hon överhuvudtaget piercade sej för hennes öra kommer att bli vanställt efter detta .....stackars tjej.


Regnet öser ner här just nu....ska detta regnande aldrig upphöra. Tänk om det blir lika mycket nederbörd när regnet övergår i snö...då blir det metervis med snö........hemska tanke, JAG VILL INGEN SNÖ HA ALLS!! Vintern är inte rolig tycker jag för jag gillar inte att vara ute i kylan.


Nu är det  dags för sängen och karlavagnen och ämnet ikväll har jag ingen aning om.


GOD NATT!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards