♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 24 september 2007

Av ♥ Monica ♥ - 24 september 2007 21:04

Nu är det måndag kväl och denna dagen har varit helt underbar vädermässigt...över 20 grader och strålande sol. Jag har tvättat, bland annat gardiner och hängt ut på torkvindan och dom kunde jag ta in och lägga undan i linneskåpet efter några timmar.Jag har även suttit på altanen och läst och njutit av den sköna värmen.

Nu ikväll har jag tittat lite på ishockey och mitt lag....HV 71 vann med 6-5 mot Frölunda...GRATTIS!

Men jag har inte missat idol...nu har jag gjort mej en liten uppfattning om killarna som har sjungit ikväll och det blir en som får lämna idol, vem vet man inte än för det är ju vi tittare som röstar nu och vem som åker ut ikväll får man inte reda på förrän fem över halv elva och då har jag lagt mej, så jag får reda på det i morgon. Dom killarna jag tycker är bäst är SAM....ANDREAS och CHRISTOFFER, så nu vet ni det. Ska bli spännande att se hur det går för dom. i morgon är det tjejernas tur.


Snart är det åter dags att krypa i säng och som vanligt säjer jag.......

 GOD NATT!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards