♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg under oktober 2007

Av ♥ Monica ♥ - 1 oktober 2007 21:17

Då var gratulationerna avklarade för den här gången.Jag har nyss kommit hem från min kompis som fyllde 51 år igår.Jag hade köpt servetter och ljus till henne, tyckte det passade nu när man tänder ljus framöver för att lätta upp i höstmörkret och det blev uppskattat. Hon bjöd på hembakat....bullar och sex sorters kakor och en köpt tårta eftersom den tårtan hon hade igår hade gått åt.....en storätare som tog tredubbel portion så det var knappt tårtan räckte till de gästerna som var där igår.Hennes man åkte till stan för att titta på fotboll klockan 19:00 så vi kunde sitta i lugn och ro och prata.....vi konstaterade att vi har varit kompisar i 38 år och när det blir 40 år då ska vi åka ut och äta en god middag ihop. Det gjorde vi när det hade gått 30 år....var har alla de åren tagit vägen? Vi har haft mycket roligt ihop men det som var allra roligast var när vi var i Mora 1972 på semester....det var så roligt. Vi åkte båt på Siljan varannan kväll och där var det ett band som spelade upp till dans. Det var en far och son och en kille till och vi blev bekanta med dom och vi var ute och åkte med killarna när vi kom tillbaka från båtturerna. Kvällen innan vi skulle åka hem var vi inte så glada precis.....och det var två mycket lessna tjejer som lämnade Mora dagen efter.Så var den semesterresan slut och vi glömde väl dessa dalmasar så småningom *LER*.

Nu säjer jag...........GOD NATT!


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards