♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 19 november 2007

Kan plånböcker få ben?

Av ♥ Monica ♥ - 19 november 2007 22:03

Ja, som rubriken lyder så börjar jag nästan tro det. Min lilla sonhustru blev av med sin plånbok i fredagskväll. Dom hade varit på begravning och var på väg hem och när dom åkte från hennes pappa så fanns plånboken , men när dom kom till hennes syster en stund senare och lämnade av henne där hon bor så var plånboken puts väck. Det var bara min son, sonhustrun, deras lille Emil drygt 2 månader och så systern då förstås som färdades i bilen. Mycket mystiskt tycker jag.Hon hade 700:- i plånboken , körkort och betalkort bland annat. Jag hoppas att plånboken kommer tillrätta för 700:- är mycket pengar för henne och jag har sagt att hon ska få dom pengarna av mej för jag tycker så synd om henne. Hon har polisanmält det hela, men hon tror inte att hon får se plånboken igen, tyvärr.

Idag är jag inte riktigt så hes som tur är, men går inte och jobbar förrän tidigast på torsdag i alla fall, jag hostar en del också, men det hör väl till när man blir sån här på stämbanden.

Nu ska jag krypa i säng och lyssna på karlavagnen. I kväll är det Thomas Tengby som är programledare och jag säjer inte som någon skrev i ett mail till honom förra måndagen att dom skulle se till att han fick sparken så att dom slapp att stänga av radion på måndagskvällarna.....fräckt och väldigt fult agerande tycker jag.


GOD NATT!

 
 
Ruth

Ruth

20 november 2007 18:37

Fy vad det är gräsligt att förlora sin plånbok med alla papper och id-handlingar i. Min plånbok blev stulen när vi hade inbrott i huset för 2 år sedan. Den och mycket av mitt hem gick förlorat, alla smycken och mycket annat värdefullt. Fick inget tillbaka. Nu hoppas jag vi skall klara oss, satte in larm efter den händelsen. Har inte kommit över det fören nu, glömmer det gör man aldrig, men den värsta smärtan har jag lärt mig att leva med...
Kram vännen...

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

20 november 2007 21:32

Men va 17 kan den bara försvinna så där....konstig tycker jag. Men givetvis är det synd om henne!
Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards