♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 2 januari 2008

Av ♥ Monica ♥ - 2 januari 2008 20:48

Idag fick jag skutta ur sängen fem i sex och göra mej i ordning för att åka till jobbet. Det snöade lite när jag gick till tåget och det är riktigt fint ute nu och även ljusare när snön kommit, men den kunde väl kommit till jul tycker jag....så typiskt.

När gubben kom från jobbet åkte vi till Madängsholm för det skulle bli tatuering...en räv denna gången och det blev jättebra....ja, tro nu inte att det var jag som tatuerade mej...nä, det var min äkta hälft som gjorde det så nu har han en räv, en älg och en råbock  och han beställde tid för en hare och får komma den 28 april. Det är många som tatuerar sej så väntelistan är lång. Vi åkte sedan till Rossies gatukök och köpte med oss mat hem. Kvällen har jag disponerat vid tv:n, datorn och med att vika lite tvätt.

Har även pratat med  sonhustrun på förmiddagen och hon har fått lunginflammation efter influensan så hon har fått både pencillin, cortison och hostmedicin så det ska väl bättra sej om några dagar.

Nu säjer jag

  GOD NATT!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards