♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 3 januari 2008

Av ♥ Monica ♥ - 3 januari 2008 21:19

 Det får bli denna bilden på rävar så länge.


Det har snöat även idag, men det har inte blivit så 

mycket ändå eftersom det har varit små flingor. Det blåser även en del.

Jag har suttit en bra stund och letat efter den nya bilden på den tatuerade räven, men det är lögn att jag hittar den,märkligt tycker jag men den kommer in här  så fort jag hittar den. Det var nämligen önskemål om att jag skulle fotografera och sätta in bilden.

Annars har dagen gått sin gilla gång med tvätt, strykning och matlagning. Idag blev det stekt fläsk med mos och hemlagad lingonsylt  till middag.....jättegott.

Snart dags att krypa ner under täcket och lyssna på radio som vanligt, men jag somnar så det blir inte så mycket hört för min del.

GOD NATT!


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards