♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 25 januari 2008

Av ♥ Monica ♥ - 25 januari 2008 22:06

Idag snöade det ganska kraftigt på morgonen, men det övergick i regn frampå förmiddagen. Göran slutade jobbet klockan tio och då hämtade han mej på mitt jobb. Vi åkte till stan när vi varit hemma och bytt om. Vi var på PC-city och köpte oss en tv som vi har i rummet som sonen hade. Det blev en 22 tums platt -tv...bra med två apparater när vi vill se olika program som ikväll...jag tittar på Lets´dance och Göran vill hellre se" på spåret".

Rickard kom upp och hälsade på lite när vi kommit hem på eftermiddagen och lite senare kom Thomas. Kul när dom tittar hit.

Om en stund är det utröstning på lets´dance och jag skulle kunna tänka mej att det blir Dilba eller Matte som får lämna idag, men säker kan man inte vara för alla är ju bra egentligen.

Nu avrundar jag mitt bloggande för idag och säjer på återhörande i morgon!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards