♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 2 februari 2008

Av ♥ Monica ♥ - 2 februari 2008 20:36

Tittade som vanligt på lets´dance igår och alla gjorde bra ifrån sej tyckte jag, men det blev Susan Lanefeldt som fick lämna tävlingen och det gjorde inte mej något för jag har min favorit....Karl-Petter.

Så till dagens händelser......Jag, Göran och Thomas har varit i stan och inhandlat en dammsugare till Rickard som han ska få när han fyller 20 år den 5 mars. Vi köpte en likadan som vi har,utan påse för det är nästan hopplöst att hitta dammsugarpåsar som passar. Jag jagade påsar till mammas dammsugare, men det tog tid innan jag fick tag på rätt sorts påsar och det var i Strömstad jag råkade hitta dom i en affär där när vi var där på semester i somras. När vi åkte från stan sken solen och när vi var en mil hemifrån så mötte vi ett snöväder utan dess like, man såg knappast vägen framför sej, men lika fort som det började så slutade det, men när vi kom hem så hade vi fått en del snö under tiden vi var borta.Rickard ringde och hörde hurdant väder vi hade för i Tidaholm vräkte snön ner, men han och Mia åkte hem till Rickards lägenhet sen frampå eftermiddagen och väglaget var väl inte det bästa sa han när han ringde. Vi har spelat bingolotto och Göran vann en ny lott. För min del blev det ingen vinst. Nu återstår det inte så mycket av denna lördagen och jag ska snart krypa i säng och läsa en stund tror jag.

Vi hörs!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards