♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 9 februari 2008

Av ♥ Monica ♥ - 9 februari 2008 21:42

Då har den första uttagningen till melodifestivalen varit och det blev Christer Sjögren och Amy Diamond som fick varsin finalplats i globen......härligt.

Lördagen för övrigt har varit bra och jag började med att ta en skön promenad på förmiddagen när gubben var och jagade. När han kom hem ville han att vi skulle åka till stan och det gjorde vi då. Vi började med att äta middag.....grillad fläskkarre´med stekt potatis , äpplemos och grönsaker.Sen åkte vi till falbygdens ost en sväng och vi var även på ÖB och ett par affärer till.Vi fortsatte till älste sonen med familj och där fick vi gott fika och kaffe. Martin sov så honom träffade vi inte. Lille Emil växer så det knakar och det är en liten glad kille som skrattar för det mesta.

När vi kom hem var det dags för bingolotto och jag vann 100:-. Vi har ätit färska räkor också .....mysigt att äta lite gott på helgen.

Nu är det läggdags så jag säjer

GOD NATT!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards