♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 10 februari 2008

Av ♥ Monica ♥ - 10 februari 2008 21:02

Tiden går och snart är vi inne i mitten på februari, det känns redan som att våren är på väg.

Denna söndagen började med en förmiddag som var så lång..... jag brukar tycka att tiden går fort annars. Vid tvåtiden kom Rickard och Mia och så hade dom hämtat mamma eftersom jag inte hade bilen hemma.....Göran jagade räv och han var inte hemma förrän klockan var fyra och då satt jag och mamma och fikade.Sen blev det lite tv innan jag skjutsade hem henne.Nu har jag tittat på "I en annan del av Köping",lika trevligt varje gång.

Nu återstår det bara att förbereda sej för sängen och sova några timmar innan det är dags för en ny arbetsvecka.

GOD NATT!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards