♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 11 februari 2008

Av ♥ Monica ♥ - 11 februari 2008 21:26

Idag gick jag direkt till frissan efter att jag kommit hem från jobbet så nu är jag nyklippt och även färgen är förbättrad. När jag kom hem tvättade jag en maskin 40 graders tvätt. Tänk vad skönt det blir när man kan hänga ut tvätten, men än så länge får det torka inne i tvättstugan.

Det var meningen att jag skulle ha ljusparty i morgon kväll men tjejen som har hand om det ringde och sa återbud eftersom hon blivit förkyld så nu blir det den 26 februari istället. Jag har fått ringa till gästerna och tala om att det är inställt i morgon och alla kan komma den 26 så det blir ju bra och då kanske även de som inte kunde i morgon komma kanske.

Ikväll har jag tittat på "Outsider" på femman....stackars människor som har så konstiga fobier att dom är rädda för rör och ventiler. En annan tjej hade torgskräck och en kille hade tantskräck. Han var rädd för gamla tanter. Ja, det finns mycket konstigt här i vår värld.

Nu ska jag krypa i säng....så jag säjer


GOD NATT!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards