♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 13 februari 2008

Av ♥ Monica ♥ - 13 februari 2008 20:56

Klockan 03:25 i natt utökades vår släkt med en liten tjej. En kusin till mina söner blev pappa för första gången och det blev på hans 29- årsdag. Jag har pratat med en stolt och lycklig farmor i kväll och nu sa hon att hon vet hur vi som har  barnbarn känner det...hon var så glad min kära svägerska Anninger.

Annars har denna onsdagen varit som det brukar vara.....tvätt, matlagning och så har jag dammat i sovrummet.

Jag har fått brev från försäkringskassan idag också angående min sjukersättning på 75% som går ut nu denna månaden och som jag har fått ansöka om på nytt och det blev beviljat på nytt och nu var det inte begränsat till någon viss tid utan nu är det tills vidare.Skönt att det inte är några stridigheter när det gäller detta, har haft en enorm tur tror jag för många har väldiga problem med försäkringskassan men jag har aldrig haft några problem med något när det gäller det som skönt är, men det kanske beror på att jag jobbar 25% och det vill jag naturligtvis fortsätta med.

I kväll har jag gjort iordning varorna från oriflame som kom i eftermiddag. Alltid lika roligt att plocka med dessa skönhetsmedel.

Snart dags för sängen och invigning av min nya ullfilt som jag köpte på thermoresor i höstas och som jag fick först igår...ja, fick är väl inte rätta ordet för den kostade 3000:-


HA DET SÅ BRA ALLA BLOGGVÄNNER!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards