♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 15 februari 2008

Av ♥ Monica ♥ - 15 februari 2008 21:52

Tack Ruth för att jag får vara din vän!

Av ♥ Monica ♥ - 15 februari 2008 21:35

För andra dagen i rad har vi haft strålande solsken, men kyligt.

Idag var sista dagen som Christoffer jobbade hos oss. Han åker till Teneriffa nu och ska vara där en månad. När han kommer hem ska han börja jobba som vakt på securitas.Vi bjöds på jättegod tårta på frukosten och vi hade köpt ett presentkort till honom på gymnastikföreningen så att han kan träna lite.

Vi har varit i Falköping i eftermiddag och som vanligt åt vi en god middag innan vi veckohandlade.....potatisgratäng, pannbiff och diverse grönsaker från salladsbordet.

Ikväll har jag tittat på lets´dance och om en stund är det dags för utröstning.....blir det Mi som får lämna tävlingen ikväll tro? Det återkommer jag till i morgondagens blogg.

VI HÖRS!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards