♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 17 februari 2008

Av ♥ Monica ♥ - 17 februari 2008 11:12

Igår blev det aldrig tid för bloggskrivande för min del.Min mamma fyllde 87 år så vi var där på födelsedagsfika på eftermiddagen. Sen när vi kom hem var det dags för bingolotto...ingen vinst blev det ,fast det var nära i varje spel...men det vinner man ju inget på.

Melodifestivalen blev nästa programpunkt och denna omgången var det lite bättre låtar tyckte jag och att Sanna Nielsen gick vidare var bra för det var en låt i min smak och även tvillingarna....vad dom nu heter var också bra så jag är helnöjd. Att inte Carola och Andreas gick direkt till finalen var säkert en överraskning för både dom själva och många i vårt land som röstade på dom....bra att inte Carola kommer med så fort hon är med för att det just är Carola tyckte jag var riktigt bra även om låten dom framförde var bra. Direkt när det var slut i Västerås då slog jag över till fyran och tittade på Helena Bergströms film "Se upp för dårarna" och den var riktigt bra tyckte jag. När den var slut då var det bara att dyka i säng för då var klockan nästan tolv.

I eftermiddag ska jag, Göran och mamma åka till en kusin till mej som jag inte har träffat sen 1994 när min moster (kusinens mamma) begravdes. Han ringde till mamma för ett par veckor sen och undrade om vi ville komma och hälsa på honom och det gör vi så gärna...ska bli riktigt roligt. Så nu är min blogg klar för i dag men vi hörs i morgon igen.


HA EN RIKTIGT FIN SÖNDAG!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards