♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 19 februari 2008

Av ♥ Monica ♥ - 19 februari 2008 20:49

Jag gick upp klockan sju för jag och Gunvor skulle åka till Teneriffa. Kvart i nio skjutsade Levi och kerstin oss till Torslanda. Kvart i fyra startade luftfärden till Köpenhamn. Det tog en halvtimme dit. Vi fick choklad och juice på planet. Kvart över sex lyfte vi igen. Vi åt middag när vi flög över Hamburg. Vi fick också kaffe och likör.Vi mellanlandade i Faro.Klockan 01.00 svensk tid var vi framme på Los Rhodeos flygplats på Teneriffa. När vi hade gått igenom tullen och fått våra väskor satte vi oss i bussen och färden till Puerto De La Cruz började.Det tog 45 minuter dit.Vi fick ställa om våra klockor också. Vi fick dra tillbaka dom en timme. På hotellet fick vi nyckeln till rummet. Vi fick bo på fjärde våningen. Rum nr 408. När vi kom upp dit packade vi upp våra kläder, sen lade vi oss att sova i världens skönaste sängar.


Ja, mina vänner detta var en stor upplevelse för mej som aldrig varit utomlands och vi hade 15 härliga dagar på Teneriffa. Jag firade min även 25-årsdag där.

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards