♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 21 februari 2008

Av ♥ Monica ♥ - 21 februari 2008 20:31

Nu är det snart slut på denna dagen och inte mycket har hänt denna dagen. Det blåser och är lite kyligt ute, men inne är det varmt och mysigt. Tänker kolla 800 meter på friidrotten där Mattias Claesson är med. Hans farfar var min morbror och hans mamma och min älste son Mikael var klasskamrater.....kul att se Mattias, denne duktige kille. Kommer ihåg när jag var med på något som hette"höstrusket" för många år sen. Det var runt sjön i Mullsjö och Mattias vann överlägset och då sa folk att det kommer att bli något stort av denne lille killen för han vann allt han var med på när det var tävlingar där det gällde att springa....så rätt dom fick.


HA EN TREVLIG KVÄLL!


P.S nu har Mattias sprungit och han blev sexa D.S

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards