♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 15 mars 2008

Av ♥ Monica ♥ - 15 mars 2008 22:19

En händelserik lördag är snart tillända. Efter frukost och diverse morgonbestyr åkte vi till Plantagen och köpte lite blommor bestående av penseér, påskliljor i kruka och lite andra prylar. Kikade in på Jula också, men utan att köpa något. Däremot slank vi in på matstället intill Jula och åt lite. Besökte Erikshjälpens secondhandbutik som ligger strax intill och där inhandlade vi bland annat två fina vaser till sonen för 35:- styck.


I eftermiddag har vi varit på kalas i Falköping......smörgåstårta, dricka.....kaffe och tårta blev vi bjudna på och vi hade mycket trevligt ihop med släktingar på Görans sida.Kom hem ganska lagom till jippot i globen.....och slutet på ishockeyn. Tur vi har två tv apparater, så vi tittade i varsitt rum ikväll så det blev inget "mys" denna lördagskväll*LER*.


Slutligen tror jag att mysteriet med "Mullsjöfan" är löst!

Hej Olof....hoppas din lördagskväll har varit trevlig!

Och .....klart att du ska fortsätta att läsa min blogg.

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards