♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 23 mars 2008

Av ♥ Monica ♥ - 23 mars 2008 15:59

I morse hade vi 14,5 minusgrader när jag var uppe och kollade strax efter klockan sju.....tur att man kunde krypa i säng en stund till.


Påskaftonens kväll blev lite ändrad på grund av folks dumhet....eller var det kanske okunskap? Vi skulle varit hos Micke och Netha men dom hade besök av magsjuka barn i början på veckan så naturligtvis blev familjen sjuka lagom till påsk så det blev så att deras gäster fick komma till oss istället och vi hade jättetrevligt. Vi åt god mat.....pratade och skrattade och Thomas och Rickard hade köpt en låda med 72 raketer och det var mycket vackert när dom hade tänt på detta fyrverkeri, men fy så kallt det var att stå ute, det blev inte långsamt ska jag tala om. När vi kom in så värmde vi oss med kaffe och åt även tårta och lite annat fika. Gästerna åkte hem vid halv tolvtiden efter en trevlig och gemytlig kväll.


Denna dagen har vi varit i stan en sväng för Göran skulle köpa present till min födelsedag och nu har vi ätit av gårdagens rester....bra med gäster för då har man nästan alltid mat över till nästa dag. Ikväll ska vi spela bingolotto och nu ska jag ta igen mej på den sköna soffan en stund och läsa lite tror jag.....Göran tittar på fotboll i rummet intill!

Hoppas att din påsk är trevlig Olof!!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards