♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 2 april 2008

Av ♥ Monica ♥ - 2 april 2008 21:53

Tack för din grattishälsning.....men hur visste du att jag fyller den 1 april? Kanske din moder har berättat om hon minns det sen jag körde posten till henne när hon bodde i Nolgården.

Inte ska du dra dej för att skriva kommentarer, ingen tycker att du är tjatig...jag har saknat det ska du veta. SKRIV....SKRIV....

Av ♥ Monica ♥ - 2 april 2008 21:45

Igår hann jag aldrig skriva min blogg eftersom jag fyllde år och hade min granfru här på kvällen och jag hade fullt upp hela dagen med olika saker.Jag fick en hel del sms-grattishälsningar och på sajten DBD fick jag  över 20 mess och gästbokshälsningar och även på netlog...jättekul. Tackar er som kanske läser detta och grattade mej igår!


Idag har jag städat lite och bytt ut påskdukarna. Kul att greja lite i hemmet och göra fint....

Tittat på tv ikväll som vanligt och snart väntar den sköna sängen på mej.


GOD NATT!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards