♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 7 april 2008

Av ♥ Monica ♥ - 7 april 2008 21:15

Veckans första dag har snart passerat och läser man tidningar och lyssnar på nyheter i radio och tv är det bara elände och tragedier. Jag förstår inte hur folk är funtade, ett liv är inte mer värt än ett ruttet lingon...bedrövligt tycker jag.Jag är glad att det är ljust ute när jag går till tåget på morgnarna för jag ska villigt erkänna att jag var rädd när jag gick i mörkret tidigare i år och då är det ett litet samhälle jag bor i, men det kan  hända otäckheter här också ,har ju varit två mord  här , ett i mitten på nittiotalet och det andra i början på tvåtusentalet.

Annars har dagen varit bra med strykning av tvätt och lite annat småpyssel. jag har gjort en beställning till oriflame ikväll också och  det blev över 1500:- denna gången också. Återstår bara att säja

GOD NATT !


Vår lille kattpojke Fritte!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards