♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 8 april 2008

Av ♥ Monica ♥ - 8 april 2008 21:34

Denna dagen började med dimma och råkallt väder, men sen tittade solen fram lite halvt om halvt. Fikade som vanligt på Landhs konditori eftersom det är tisdag....Börje och Knatti var där också.

Jag har tvättat och hängt ut på altan och jag har suttit en hel del vid datorn också denna dagen, annars har jag inte gjort så mycket.

Kvällen har jag tillbringat vid tv:n och tittat på nyheterna...kockduellen och grannfejden.

Känner att John Blund börjar göra sej påmind, men jag ska väl försöka hålla mej vaken en stund när jag har lagt mej för jag ska som vanligt lyssna på Karlavagnen en stund....om det är något intressant ämne förstås.


HA DET SÅ BRA ALLA BLOGGLÄSARE!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards