♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 14 april 2008

Av ♥ Monica ♥ - 14 april 2008 20:33

Denna dagen kommer vi nog alla att komma ihåg.....många tankar irrar runt i huvudet hur detta kunde ske med lilla Engla........att en människa kan bli så sjuk i huvudet att han dödar ett litet oskyldigt barn och sen kan åka och sätta sej och äta ihop med en bekant...........fy f**n.


Annars har min dag sett ut som följer: klockan halv tolv hade jag tid hos min frissa för klippning och färgning av håret, åkte till jobbet efter det. Innan jag gick dit så åt jag middag på Landhs.....italiensk pastasallad med åpple och soltorkade tomater och det var verkligen gott. Hemma igen strax efter fem och efter klockan sex har jag tittat lite på tv och nu har jag ställt ett ljus i fönstret som jag ska tända klockan 21:00. Såg nyss att en av grannarna redan hade tänt ett ljus i köksfönstret.


VAR RÄDDA OM ER! 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards