♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 25 april 2008

En bra fredag

Av ♥ Monica ♥ - 25 april 2008 22:06

Idag hade jag bilen till jobbet så jag kunde åka direkt och handla när jag hade slutat. Jimmy hade kommit hit när jag kom hem och han visste var extranyckeln var så han satt och tittade på nickelodeon på tv:n. Jag dammsög och grejade lite innan jag gjorde pizza till middag.

Det har varit varmt och skönt väder även denna dagen så jag har suttit ute en bra stund på eftermiddagen och läst två "Nyhetsposten"....... en intern tidning för alla postanställda.

Rickard och Mia kom och hämtade Jimmy  för dom skulle ut till Valunda och äta pizza ikväll så det passade ju bra att dom tog med honom hem för han vill inte ligga över natt. När dom hade åkt så tog vi oss en tur till Falla för att se om vi såg några djur där nere och det gjorde vi....både råddjur och harar. När vi kom hem satte vi oss vid tv:n och fikade samtidigt som vi tittade på "Talang 2008" och när klockan blev nio ville Göran se nyheterna så då gick han in till lilla tv:n och tittade. Jag har även sett på "Berg flyttar in" och i kvällens program var hon hos Bert Karlsson i Skara. Det var klart det bästa programmet hittils, jag fick många glada skratt.....Bert är en härlig man med humor, men han vet ju även hur han vill ha saker och ting. Nu ska jag lägga mej och lyssna lite på karlavagnen med Marcus Birro.


NATTI.....NATTI!

 
 
Ruth

Ruth

25 april 2008 23:29

Skrattar, tänk så lika vi är när det gäller intresse av TV program. Håller med om att kvällens avsnitt av Bert / Berg är det bästa
hit tills.
Hoppas ni får en riktigt solig och trevlig helg !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

26 april 2008 07:19

Vill önska dig en bra helg
Kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

26 april 2008 10:39

Ja visst var det det bästa av Berg flyttar in. Han är ju härligt på sitt sätt Bert. Fast inte slulle jag vilja vara gift med han. hahahahaha
Han har nog ett hjärta av guld fast han inte visar det så ofta!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards