♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 28 april 2008

Av ♥ Monica ♥ - 28 april 2008 21:40

Idag har vi haft 20 plusgrader i skuggan, men på morgonen la jag ner min paraply i väskan när jag gick till tåget för jag trodde att det skulle bli regn, men allt eftersom morgonen gick så blev det sol och jättefint väder. Dagen har gått jättefort, jag har tvättat och det tog inte lång stund innan tvätten var torr för det har blåst så det var ett bra torkväder.

Ikväll har jag och mamma varit på kyrkogårdarna och planterat penseér på gravarna så nu är det också gjort för i år, men det dröjer inte länge förrän man får plantera sommarblommor istället....tiden springer iväg med stormsteg och i övermorgon får vi fira in våren och vi åker alltid till Knaggebo för jag tycker det är så roligt att träffa mina postkunder som jag lärde känna när jag körde lantbrevbäring i Bjurbäck.Det är även kaffeservering så det är väldigt mysigt däruppe och välbesökt. Nu säjer jag

NATTI NATTI OCH SOV GOTT!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards