♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 7 juni 2008

Av ♥ Monica ♥ - 7 juni 2008 19:40

Idag har vi haft besök av älste sonen med fru och 4 av 6 barn. De båda älsta var inte med. Även Thomas var här. Vi åt en god middag i skuggan i vår trädgård med efterföljande prat och de båda näst yngsta barnbarnen roade sej med att bära vatten från en stor plastback som vi fyllde med vatten ett antal gånger. Dom tog sej även ett bad emellanåt också.Tänk att vatten kan roa små barn i flera timmar. Nu har alla gäster åkt hem och jag har plockat in tvätt och gjort i ordning.....Göran tittar på tv, fotbolls-EM har ju börjat idag. Jag ska nog gå ut och sätta mej en stund och läsa lite tror jag för det är 30 grader i rummet här vid datorn så jag behöver svalka av mej lite för det är ju i alla fall skönare luft ute än inne på kvällen.

HA EN FORTSATT FIN LÖRDAGSKVÄLL!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards