♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 10 juni 2008

Av ♥ Monica ♥ - 10 juni 2008 21:14

Idag är det storm här och har så varit sen tidig morgon.Men inget ont utan att det har något gott med sej.....jag har både bytt gardiner och strukit tvätt idag. Nu är snart alla gardiner bytta så nu kan det bli midsommar när som helst.


Fotbollsmatchen mellan Sverige och Grekland håller på som bäst nu, men jag sitter hellre vid datorn och hur det går får jag väl höra när matchen är slut. Mitt intresse för detta EM är inte så värst stort. Däremot tittade jag på ett program klockan åtta nu ikväll om en 80-årig man från Norge som bodde högt upp i bergen dit det inte var någon väg. På sommaren kom en bekant med båt en gång i veckan och hade med sej mat och post. Då var mannen nere och tog emot det och sen tog det två timmar för honom att gå upp igen..... med en stor låda med förnödenheterna för kommande vecka. Han hade bott på detta stället i hela sitt liv. Jag tror  inte att jag skulle stå ut att bo så två dagar ens.

Nu får vi se om det utlovade regnet som skulle komma idag kommer i morgon i stället.


SIMMA LUGNT OCH HÅLL I HATTEN!!


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards