♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 13 juni 2008

Av ♥ Monica ♥ - 13 juni 2008 21:47

Idag när jag höll på att städa som bäst fick jag se att det började regna ute, men det blev tyvärr inte så långvarigt.I och för sej är det väl bra att det inte håller på timme efter timme, men det behövs allt 25-30 millimeter för att det ska göra någon nytta.

Som vanligt har vi varit och  veckohandlat och när jag hade varit hos mamma med hennes varor och skulle köra in bilen i garaget då kom Cissi med mitt oriflamepaket, så det blev till att göra i ordning det som kunderna hade beställt. Sen kom Mia och Rickard  när jag var färdig med det. Mia kollade i nya katalogen och hon hittade en parfym som hon beställde....hon har lånat den doften här som jag har som prov för hon tyckte att den doftade så gott. Jag tog fram alla mina prover som vi kollade på...sen luktade vi som en hel parfymfabrik.Efter detta blev det grillning, men vi satt inne och åt för det är då ingen värme ute precis, men skit samma för vi tittade på fotboll samtidigt som vi åt. Nu har dom åkt hem till Rickard... våra små turturduvor.


Nu är det hög tid för mej att hälsa på hos mina bloggvänner!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards