♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 16 juni 2008

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2008 21:06

Jerry Williams var min store idol på 60-talet. Jag glömmer aldrig när han var här på Ekåsen.....att inte scenen rasade ihop var rena turen. Publiken var i extas och många hoppade jämfota och illvrålade, men jag stod som paralyserad och bara njöt och efter den kvällen var min störste idol given. Även min kompis på den tiden var lika tokig i honom. Vi var i parkerna och på festplatserna runt om här varje gång denne killen uppträdde, och efteråt stod vi bakom scenen och väntade ut honom så vi fick våra autografer. En gång i folkets park i Falköping skrev han på armen och gissa vem som inte tvättade den armen på två veckor. Han ritade även ett hjärta och skrev love.När vi åkte hem svävade vi nästan i luften säjer min mamma .... vi hade ju inte körkort på den tiden så föräldrarna fick skjutsa och hämta. Ja, det var tider det och inte behövde man öl eller sprit för att gå ut och roa sej......man blev berusad bara man såg Jerry Williams.

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards