♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 22 juni 2008

Av ♥ Monica ♥ - 22 juni 2008 20:59

Nu har regnet kommit igång här minsann.Visserligen behöver vi allt regn vi kan få just nu, men jag tycker att det kan regna på nätterna och vara solsken på dagarna.

Denna söndagen började vi med en tur till JKPG för Görans tofflor började bli utslitna och då ville han köpa nya. När vi ändå var på A6 så åt vi middag innan vi åkte hem. Nää, nu ljög jag visst....vi var ju på Media Markt där jag köpte fotopapper och Göran köpte två dvd-filmer om jakt. När vi var på hemväg började det regna och det var inte bara en skur som det har varit de senaste dagarna utan det har regnat mest hela eftermiddagen och kvällen.

När jag skjutsade hem mamma ikväll så kom jag äntligen ihåg att jag skulle ta några kvistar av hennes väldoftande jasmine med mej hem så nu doftar det härligt här hemma. Dom står väl sej ett par dagar åtminstone innan dom vissnar.Stjälkarna är ju så hårda, men jag satte dom i hett vatten.Jag fick lära mej av en florist att ju hårdare stjälk det är på en blomma desto varmare vatten ska dom stå i när man sätter dom i en vas.


HA EN GOD NATT ALLA MINA BLOGGVÄNNER OCH ÖVRIGA LÄSARE!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards