♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 25 juni 2008

Av ♥ Monica ♥ - 25 juni 2008 21:18

Ja, nu har jag fått en ny titel idag på arbetsplatsträffen........fikaambassadör. Det är ju så att jag har fått ta över en del göromål när vår käre Ove gick i pension, och det är detta med att hålla reda på vems tur det är att bjuda på fikat på fredagarna och ta upp beställningarna och även ringa fiket och beställa tills jag kommer och hämtar det vid halvniotiden.Jag sköter om boxen också och lägger breven i respektive boxar.....ett jätteroligt jobb som kan vara lite stressigt emellanåt eftersom jag ska ut och köra en sväng vid åttatiden.

På tal om fiket så var jag där och åt middag innan jag gick till jobbet och nu serverar dom sommarbuffé och det var sååå gott.


Kvällen har jag tillbringat vid tv:n och nu är det snart dags att tänka på refrängen.


VI HÖRS!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards