♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 7 juli 2008

Av ♥ Monica ♥ - 7 juli 2008 20:11

Nu är det dags att skriva om BB-resan jag utlovade i förra veckan för idag fyller min Thomas 33 år så det var alltså han som var på gång....tänk att det är så många år sen han föddes, en liten mörkhårig kille på 3320 gram och 50 cm lång.Födelsedagspresenten från oss är ett besök på Vallarnas friluftsteater i Falkenberg med övernattning den 31 juli då även vi och våra goda vänner från Mullsjö ska åka med.




När jag var på väg hem från jobbet idag ringde min mobil och eftersom det är lite dålig täckning på tåget så hörde jag inte vem som var i andra änden så jag sa: hallå, jag hör inte" flera gånger och var på väg att lägga ihop telefon, men då hörde jag "Cedrix" och då förstod jag vem det var, och plötsligt hördes det bra som tur var för det var Kent som undrade om dom fick komma och hälsa på oss och det sa jag ju inte nej till för det har gått den ena månaden efter den andra utan att det har passat  för dom är ute och spelar 200 dagar om året.Men nu har jag deras tredje CD-skiva i alla fall och den är jättebra.Dom kom hitcyklandes vid halv femtiden och vi har suttit på vår altan och fikat och pratat i över två timmar....mycket trevligt har vi haft så nu ska vi besöka dom snart. Är bussen hemma är dom hemma , så då är det bara att kliva på. Dom är väldigt sociala och tycker att det är avkopplande att umgås med oss här i byn när dom är hemma.


Kent och Maria



Idag för ett år sen var vi på bröllop......så jag säjer GRATTIS på 1-åriga bröllopsdagen till EDWARD OCH CHRISTINE!




Av ♥ Monica ♥ - 7 juli 2008 16:26

Idag har jag fått denna utmärkelse av min vän cina. Och jag tackar och bugar för det. Detta värmer mitt hjärta skall jag säga. Tack cina för att du är min vän o för att du finns......Och naturligtvis får du den tillbaks av mig.

Nu skall ju jag då lämna över denna awards till 7 st utvalda , men jag låter alla mina bloggvänner som besöker min blogg ta den.....så varsågoda!



Av ♥ Monica ♥ - 7 juli 2008 14:10

Denna award har jag fått av skogsfrun på dal.....tackar så hjärtligt!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards