♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 8 juli 2008

Allsång på Skansen

Av ♥ Monica ♥ - 8 juli 2008 17:26

Återigen tisdag och en kväll framför tv:n blir det.....det är ju allsång på Skansen vettja. Ikväll är ett av mina favoritband med,och det är Lasse Stefanz.

Idag är det ingen sommarvärme precis även om solen skiner ute just nu. När jag kom hem från jobbet knäppte jag på värmen och tog på mej kofta tills det blev lagom varmt. Jag hade lite stryktvätt liggande så det passade utmärkt att stryka det så jag fick upp värmen .....och det fungerade, efter en liten stund var jag lagom varm. Sen har jag gjort lasagnette till middag och det smakade riktigt gott. Jag har lyssnat på dansbandsmusik hela dagen och även tagit några danssteg emellanåt och då kom jag osökt att tänka på när jag var ung och vacker och besökte Ekåsen och dansen där. Då dansade jag mycket med medresenärskans man.... det var innan hon kom in i bilden ..... jag visste inte ens att hon existerade och det kanske inte han visste heller. Så nu fick jag det sagt*LER*.

Jag tror att jag ska gå ut och sätta mej i solen en stund nu så jag säjer


SIMMA LUGNT!

 
 
lillis

lillis

8 juli 2008 18:05

Det är samma sak som gäller för mig att titta på Allsång på Skansen det blir kul.
Kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

8 juli 2008 18:42

Ja samma här det blir tv ikväll. Lasse Stefanz gillar jag att lyssna på men inte se dom. Dom spelar underbar dansmusik. Det var mycket bra ikväll min BROLLE är ju med även Amanda Jensen från idol tiden. Synd att dom tar alla bra i samma program det blir så kort stund med alla tycker jag! Men titta det skall jag....

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
medresenärskan

medresenärskan

8 juli 2008 19:10

Jasså du Monica ... och det har du gått och klämt på i alla år?? Medresenärskan funderar om det kan finnas något att kontra med men tyvärr är det tomt i korvspadet just nu.

Men ... det är ju inte sista gången Medresenärskan besöker din blogg. Det kanske kan komma flera bekännelser vad det lider ... så nu får Medresenärskan spärra upp ögonen, ta på sig glasögonen och komlettera med förstoringsglas för att inte missa något i din skrift. *gapskratt*
Detta erkännande kostade dig 2 rosor i kväll .... Jaaaa, det tar på dom.

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
skogsfrun på dal

skogsfrun på dal

8 juli 2008 22:58

Skogsfrun hoppar skansen eftersom det blivit småtjejernas eget gpa&åskrik program;) Väntar in morden i midsomer istället för lite rysmys innan läggdags.
Ja här duggar avslöjandena tätt, vad kommer härnäst! Svimma lugnt medresenärskan;)

http://www.barasaras.bloggagratis.se

 
Cavvetjejernas matte

Cavvetjejernas matte

9 juli 2008 00:42

Ja... då tittar jag väl in en sväng hos dig då. Åh, vad vackert rosorna blommar här!
Järnspikar säger jag bara... glömde allsången idag igen. Har packat väskan för att åka till kusten en vecka eller två. Beror på vädret hur länge vi stannar.
Nä, nu är det dags att stänga ner för i kväll.
Natti

http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards