♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av ♥ Monica ♥ - 9 augusti 2008 15:27

Idag är det en riktig slappardag.....förutom att jag dammsög och torkade golven på förmiddagen.

Gårdagens teaterföreställning var riktigt bra och vi hade tur med vädret också.....inte en droppe regn fick vi på oss som tur var. Vi var där vid halv sju och det började klockan sju och sen var det paus i ungefär tjugo minuter och då köpte jag mej en burk cola-light, en bulle och en smarrig kaka med choklad utanpå.Föreställningen var slut strax före nio och då åkte vi till statoil och tankade bilen. Sen tog vi en tur till våra kräftfiskande vänner. Vi kom lagom till maten.....dom grillade hamburgare, korv och kött.Jag mumsade i mej en hamburgare med bröd och sen tog det inte lång tid förrän regnet började komma så smått. kräftfiskarna hade med en stor parasoll som dom spände upp så dom blev inte blöta.

Thomas kom hit tidigare idag  med kräftburarna han lånade igår och dom hade fått 17 tjog kräftor så det var dom alla belåtna med.Vi tog ju inga kräftor denna gången utan dom som fiskade igår delade på fångsten.

Det blir väl lite OS-tittande kanske för min del sen och jag ska även läsa i boken jag håller på med."Elvis och Jag" heter den och det är Priscilla Presley som har skrivit den.....mycket bra bok som jag rekommenderar de som gillar Elvis att läsa.Jag köpte den på tradera i början på sommaren.


NU ÖNSKAR JAG ER EN ANGENÄM FORTSÄTTNING PÅ DENNA OS-LÖRDAG!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards