♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av ♥ Monica ♥ - 13 augusti 2008 17:42

Fortsätter min berättelse från boken"Elvis och jag".

Julen fick, som jag skrev igår inte någon bra start för 16-åriga priscilla. Hon blev helt förfärad när hon fick veta att hon sovit i två dygn.

Dom hade väl egentligen inget liv för sej själva för det var alltid en massa vänner närvarande jämt och dom sov i stort stt på dagarna och var uppe på nätterna och festade...när Elvis var ledig vill säja. Han spelade in många filmer,han gjorde ju även turneér och var ute och sjöng.

Så småningom gifte dom sej och fick även dottern Lisa-Marie. 1973 var skilsmässan ett faktum när priscilla ville avsluta äktenskapet, men dom förblev goda vänner och när hon fick meddelande per telefon att Elvis avlidit skickades ett flygplan för att hämta henne till Graceland för hon ville "hem" så fort som möjligt.

För att göra en lång historia kort så avled ju Elvis den 16 augusti 1977.

Jag avslutar även idag med en film.


VARSÅGODA ATT LYSSNA!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards