♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av ♥ Monica ♥ - 15 augusti 2008 17:34

Nu har jag redan jobbat en vecka efter semestern och tiden har gått så fort.

Idag har jag gjort tacogratäng och Thomas och Rickard fick komma hit och äta när dom slutat jobbet. Det var varmt och skönt så vi satt ute på altanen och åt.Vi hade sällskap av getingar och det var mindre trevligt. Jag fäktade och slog så flugpiskan gick sönder, så nu får vi investera i en ny sådan.

Jag har sett ryggtavlan på  medresenärskan  idag när hon var på väg in i affären med en stor korg, det skulle nog handlas en hel del till helgen antar jag. Synd att jag inte var kvar i affären när hon kom så vi hade fått en liten pratstund. Jag satt redan i bilen och var på väg att åka hem.

Nu är det snart dags att parkera den stora r*ven framför tv:n.......men jag önskar alla en TREVLIG FREDAGSAFTON!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards