♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 30 augusti 2008

Av ♥ Monica ♥ - 30 augusti 2008 20:10

Idag åkte vi till ett loppis i Habo på förmiddagen och vi hittade lite grejer som vi köpte. Sen åkte vi till Birgitta och Hans och hämtade en dosa som jag beställde när jag var hos Birgitta på städparty, nej så fick man inte kalla det.Den heter flay away.....ska förhindra att myggor och getingar kommer nära när man har en sån dosa liggande på bordet till exempel.Vi pratade en stund och Göran beställde 10 brödkakor till älgjakten för han gillar hennes hembakade bröd.

I eftermiddag har vi ju då varit på kalas för barnbarnen Jimmy och Emil. Micke tröskade så honom träffade vi inte och Johan åkte till sitt jobb för han skulle mjölka där denna eftermiddagen.


                                                  
                                                  
                  

Emil med faddrarna Rickard och Mia......och traktorn han fick av dom

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards