♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 2 september 2008

Av ♥ Monica ♥ - 2 september 2008 21:19

Jag har fått denna höstgåva av Ruth......


Tack så mycket!

Av ♥ Monica ♥ - 2 september 2008 12:13

Igår var det ett år sen jag började blogga här.....vart har den tiden tagit vägen undrar jag, tycker inte det är så länge sen jag blev inspirerad av en vän att börja blogga och det har jag verkligen inte ångrat för jag har fått flera stycken nya vänner under detta året. På tal om nya vänner.....så har jag även fått nya bekantskaper genom blip och vi har träffats ett par gånger. En tjej som bodde utanför Jönköping har jag haft kontakt med sen vi täffades på en klanträff utanför Nynäshamn för snart tre år sen. Hon och hennes sambo har varit här hos oss en gång och vi har träffats hemma hos varann några gånger utan våra karlar också.Nu har dom köpt en gård utanför Gränna och på lördag är det stor inflyttningsfest där och då blir vi 6 stycken "blippare" som kommer att träffas.....Anna och Cissi kommer och även Ann .... det ska bli kul att träffas igen efter drygt två år.Jag undrar just hur mycket folk det blir för det är inte bara inflyttningsfest utan det är även födelsedagsfirande....värdparet har fyllt 40 år och en son fyller 20 år så det blir  även släktingar och yngre folk på denna fest som börjar klockan 12:00 och håller på så länge vi orkar..... som det stod på inbjudningskortet.


Solen sken så fint för en stund sen , men nu är det mulet så jag undrar om det inte blir regn frampå eftermiddagen.


Minns i september......syrénens doft i juni

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards