♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 3 september 2008

Av ♥ Monica ♥ - 3 september 2008 17:34

idag blåser det friska vindar minsann så det är bäst att hålla i hatten när man går ut.

jag har precis kommit hem efter att ha varit hos mamma och hjälpt henne med ett papper som hon skulle fylla i och skicka iväg. Hon är ju 87 år så jag får hjälpa henne med en del göromål.


I morgon är det åter dags för den årliga resan till marknaden i Adelöv och som vanligt åker jag med en syster till Göran och hennes man. Vi har alltid så trevligt och börjar med kaffe och smörgås med stekta ägg när vi har parkerat bilen.Birgitta står för den frukosten och sen frampå förmiddagen köper jag munkar som vi äter med ytterligare lite kaffe....vi äter inte en munk var utan det brukar bli ett par tre stycken med olika glasyr.Naturligtvis återkommer jag med rapport i morgon om denna resan.


Ikväll börjar "Idol" i 4:an och det kommer jag att följa från början till slut. Det är 25 avsnitt sammanlagt.


Idag har jag pratat med min kompis som ska ha fest på lördag, jag har fått vägbeskrivning så nu ska det väl inte vara så svårt att hitta dit.


Nu ska jag snart sätta mej vid tv:n......jag har köpt ett par delikatesser på Landhs idag som vi ska ha till kvällskaffet. Det är en jordgubbe med chokladöverdrag......8:- styck, så dom får vi äta med andakt.


HA EN SKÖN KVÄLL!


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards