♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 5 september 2008

Av ♥ Monica ♥ - 5 september 2008 16:51

Nu är jag här igen efter en dags utebliven blogg. Jag hade en helt fri datordag igår och jag var ju inte hemma heller förrän på kvällen.


Torsdagen var ju vikt för marknaden i Adelöv och vi var där redan 8:30 och inledde med kaffe och tekakor med stekt ägg som svägerskan hade med sej. Vi hade en riktigt trevlig dag med lagom värme,det blåste ganska rejält förstås men inget regn på hela dagen.Jag handlade inga dyra grejer men det blev lite småsaker i alla fall, och vindruvor och plommon.Klockan 15:50 styrde vi kosan hemåt igen efter en lyckad dag. Göran kom till Apelskift och hämtade mej, sen ägnade jag kvällen åt tv-tittande.


Idag har vi varit i Jönköping och köpt oss en bil...det blev en volvo S 40 årsmodell 2004...... svart metallic. Nästa fredag ska vi hämta den.


I morgon blir det en dator/bloggfri dag igen eftersom jag ska åka till Ölmstad på fest.....åker vid 10:30 tiden och kommer hem sent i morgonkväll!


HA EN RIKTIGT TREVLIG HELG!



Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards