♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 7 september 2008

Av ♥ Monica ♥ - 7 september 2008 17:30

Då är jag tillbaka efter en trevlig fest som varade i många timmar. Jag åkte strax före halv elva i går förmiddag...i hällande regn.Vi var ju några som träffades genom blip för några år sen som träffades efter drygt två år igen så det blev stort kramkalas naturligtvis.

 Värdfolket bodde väldigt idylliskt så jag förstår att dom trivs. Vi var väl runt 40-50 gäster och vi fick jättegod mat.....olika sorters kött och många olika frukter, ost och bröd. Värdinnan såg till att vi var sysselsatta mest hela tiden med olika aktiviteter.Vi "blippare" satt ju naturligtvis vid samma bord för vi hade mycket att prata om.

Frampå eftermiddagen blev det kaffe...glass....grädde.....och skivade bananer bland annat.

Det regnade ju en del, men på eftermiddagen klarnade det upp och blev riktigt skönt ute.

Strax före klockan åtta tackade jag så mycket för en trevlig fest och kramade även om mina blipkompisar och sen styrde jag kosan hemåt efter en jätterolig dag.Efter en timmes bilkörning var jag åter hemma hos min äkta hälft.

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards