♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 8 september 2008

Av ♥ Monica ♥ - 8 september 2008 17:08

Denna hösten går nog till historien när det gäller kalas och andra arrangemang.....igår kom det en inbjudan till en träff med Görans syskon med respektive den 27 september. Det var svägerskan Ingrid som ringde och bjöd och samtidigt undrade hon om jag ville följa med henne till Stockholm den 24 oktober för att hälsa på en av hennes söner som bor där.Jag tackade ja till det, så idag har vi hämtat ut tågbiljetterna som hennes son hade beställt igårkväll....här går det undan i galoscherna minsann.Det passar bra att ta en tur en helg på hösten för våra  gubbar är ju i skogen och jagar så dom ser vi inte så mycket av ändå.


Idag är det riktigt skönt ute, men det märks väldigt väl nu att hösten är här på allvar.

Rickard ska komma  hit en sväng ikväll och fika med oss......han jobbar tidiga skiftet denna veckan så det passar bra.


Någon undrade hur vi kom plats så många på festen i lördags....värdparet har köpt en  gård där det ingår en del ekonomibyggnader och där vi huserade hade det varit en verkstad innan som var ombyggd till festlokal, mycket fint och lagom för ett 40-tal personer.Bilder från festen var också ett önskemål, men tyvärr sätter jag inte in några eftersom jag inte har frågat om lov och jag tror mej veta att det hade blivit nej om jag frågat.....


HA EN TREVLIG KVÄLL!



Ni får hålla tillgodo med "mosters" groda.....som jag i och för sej inte har frågat om lov att få sätta in, men tror inte att hon har något emot det.





Det blev visst dubbelt upp med grodor.
 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards