♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 26 september 2008

Av ♥ Monica ♥ - 26 september 2008 20:46

Jag har nyss kommit hem från ett tupperwareparty, mycket trevligt att träffa lite folk som man inte umgås så mycket med i vanliga fall.Det är ett drygt år sen jag var på ett sånt här party senast och det hade kommit lite nya grejer. Det är så fina färger på dom olika sakerna nu mot förr i tiden när det mesta gick i vitt och beige. Jag beställde en ostkupa som det inte blir fukt i, och den verkade bra tyckte jag......pris 199:-. Vi blev bjudna på smörgås och valfri dryck....saft, läsk, öl, kaffe eller te. Även en liten bit toscakaka bjöds det på. Som tur var så var Lonnie bjuden också...min närmsta granne, så jag tog sällskap med henne hem för det var kolsvart och inget gatlyse eftersom vi tog rättöversvägen från Bäckadalsvägen och till vår gata.

Nu är det snart dags att krypa i säng!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards